FANDOM

Banneri1

Ankkalan banneri

Ankkala oli yksi Habbo Hotellin epävirallisista fanisivuista.

Historia Muokkaa

Webmaster kertoo:

Kevät 2006Muokkaa

Kaikki alkoi siitä, kun Ankkalaa ennen ollut fanisivusto nimeltään Plasto joutui lopettamaan. Syynä oli vain se, että en ollut aktivoinut tiliäni riittävän ajoissa. Siitä alkoi sitten sivutilan etsintä. Aluksi ajattelimme Siruhostia, joka olisi ollut ilmainen. Emme sitten kuitenkaan sitä ottaneet. Olimme myös miettineet sivutilaan verkkoisäntä.org:ilta, mutta se lopetti toimintansa, joten jouduimme jatkamaan etsintäämme. Lopulta löysimme paikan nimeltä Webol. Hinta on vain 20 € vuodelta. Sillä hinnalla paketti on todella hyvä. Kyselin ylläpitäjiltä mitä vain osasin ja harkinnan jälkeen tilasin paketin.

Kesä 2006Muokkaa

Saimme paketin tilattua ja aloimme tehdä sivuja. Aluksi oli joku Peugeut nopeasti koodattu leiska. Mutta huomasimme että leiska bugasi joten vedimme sen leiskan pois. Tässä samoihin aikoihin Peugeutin IRL asioita tuli mukaan ja sivut oli välillä kuolla. Samalla olimme saaneet vanhoihin staffilaiseen yhteyden. Juttelimme ja osa palasi staffiin mutta osa lähti pois. Löysimme uuden leiskan jota muokkasimme.

Talvi 2006Muokkaa

Otimme käyttöön uuden leiskan. Tämä leiska on nytten ja varmaan tulee pysymään. Peugeutin tietokone vaihtui ja tuli vähäksi aikaa päivitystauko. Myöskin Ankkala oli jälleen lähtenyt nousu kiitoon ja saimme parille sivustolle arvosteluita joiden myötä uudistimme ja paransimme sivustoa. Ankkala sai foorumin joka on SMF 1.1.1. Myöskin vieraskirja vaihtui ZykBook yleisempää mutta parempaa ja turvallisempaa ZuroGB 2.06.