FANDOM

Suositeltusivu1

Tämä on suositeltu sivu.

Battle

Kuva Battle Ballista

Amateur

Omat pisteet ja taso

Battle Ball oli virtuaalinen moninpeli Habbo Hotellissa. Pelin ideana on kerätä pisteitä pomppimalla pomppupallolla ja yrittämällä vallata joukkueelleen mahdollisimman iso alue. Kun teet peliä voit valita joukkueiden määrän.

Valikko

Miten pelaan? Muokkaa

Jotta voit pelata Battle Ballia, tarvitset pelipoletteja Yksi Battle Ball -peli vaatii kaksi polettia. Voit ostaa poletteja baaritiskin vieressä olevasta polettiautomaatista. Kaksi polettia maksaa yhden Habbo-kolikon.

Heti kun saavut huoneeseen, tilan oikeaan laitaan ilmestyy ikkuna, josta näet kaikki käynnissä olevat, pelaajia odottavat, tai jo loppuneet pelit. Voit liittyä peliin, tai luoda sellaisen itse.

Jos haluat liittyä peliin, valitse vain peli, johon haluat liittyä, ja paina "Liity peliin"- painiketta. Jos taas haluat tehdä oman pelisi, paina "Aloita uusi peli"- painiketta. Kun olet painanut "Aloita uusi peli", ilmestyy uusi ikkuna. Täytä kentät, mitä siinä vaaditaan. Kun olet valmis, paina valmis -painiketta. Jos itse et halua pelata, voit seurata peliä painamma katsele -nappia.

Teepeli

Oman pelin teko

Pelisäännöt Muokkaa

Kun olet liittynyt peliin tai tehnyt itse sellaisen, pääset pelaamaan. Kun maksimimäärä pelaajia on pelissä tai pelin tekijä päättää aloittaa pelin, peli alkaa. Lyhyen "lähtölaskennan" jälkeen peli käynnistyy. Tehtäväsi on siis vallata omalle tiimillesi mahdollisimman iso ala peliareenasta. Peliareenan vasemmassa yläkulmassa näet tämänhetkisen pelitilanteen sekä jäljellä olevan peliajan. Kun peliaika päättyy, ilmestyy tulosikkuna, josta näet kaikkien pelaajien pisteet sekä voittajajoukkueen.

Pelaamiesi pelien jälkeen astuessasi Battle Ball- pelihuoneeseen näet omat pisteesi hahmosi tiedoissa.

Historia Muokkaa

Battleball tuli Habbo Hotelliin vuoden 2005 loppupuolella.