FANDOM

Habbo-Sanomat on Habbossa toimiva ns. lehti.

Habbo-Sanomien historia Muokkaa

15.11.2005 vielä nykyäänkin toimiva Habbolehti sai alkunsa. Ensimmäinen lehti ilmestyi Itsenäisyyspäivänä 6.12.2005. 3.11.2006 tuli Habbo-Sanomien juhlanumero, 11 numero.

Lehdet Muokkaa

Lehti tulee kerran kuukaudessa, tosin tammikuussa oli poikkeus erilaisten muutoksien takia (esimerkiksi käyttöjärjestelmän vaihtaminen Linuxiin ja tiedostojen katoaminen). Jokainen lehti on sisältänyt viimeistään 7. lehdestä asti tietyt palstat: Pääkirjoitus, Haastattelut, Muoti, Artikkelit, Arvostelut, Uutiset, Juorut, Peelot, Habbo-Pelit, ExTrA!

Ennen palstoina ExTrA!:n tilalla olivat vitsit, mutta huonon menestyksen takia se vaihdettiin Extraksi.

Omistaja(t) ja yhteistyö Muokkaa

- Hpsaea on omistanut Habbo-Sanomat alusta lähtien. - DJ-Spyroo (entinen spyroo2) on johtanut Habbo-Sanomia Hpsaean kanssa jonkin aikaa. Nyt Sanomia suurimmilta osin johtavat hpsaea, DJ-Spyroo ja Tonza12. Habbo-Sanomat tekee yhteistyötä Eoon kanssa (HabboMedia) ja Habbo-Sanomat on tehnyt yhteistyötä myös muutamien muidenkin ihmisten/palveluiden/sivustojen kanssa.

Niin kutsuttu "yhteistyö" ei ole aina ollut kovinkaan tuottoisa Habbo-Sanomien lukijamäärän kannalta. Uusia henkilöitä on tullut Habbo-Sanomien staffiin.

Linkit Muokkaa