FANDOM

Suositeltusivu1

Tämä on suositeltu sivu.

Hcclick

HC-merkki

Habbo Club on maksullinen klubi aktiivisille Habboille, jotka haluavat saada käyttöönsä enemmän hienoja etuja ja erilaisia oikeuksia. Habbo-klubilaisen edut voit saada käyttöösi vain liittymällä Habbo Clubiin. Habbo Clubiin liittyminen maksaa 20 kolikkoa.

Habbo Clubin edut Muokkaa

Enemmän tyylejäMuokkaa

Habbo Clubin jäsenenä on käytössäsi laajempi vaatevalikoima sekä enemmän erilaisia hiustyylejä ja hattuja.

KlubilahjatMuokkaa

Klubilaisena saat kuukausittain HC-lahjana huonekalun. Et voi muulla tavalla ostaa klubihuonekaluja (paitsi kadulta).

Uusi merkkiMuokkaa

HC-jäsenenä hahmosi tiedoissa on Habbo Club-merkki. Kahdentoista HC-vuoden jälkeen merkki on kultainen.

Uudet huonepohjatMuokkaa

Habbo Clubin jäsenenä sinulla on myös enemmän valinnanvaraa huonepohjissa luodessasi omaa huonetta. Käytössäsi on silloin kuusi huonepohjaa (esim. portaalliset huoneet), joita et saa käyttöösi kuin olemalla Habbo Clubin jäsen

KomennotMuokkaa

Saat klubilaisena myös käyttöösi chooser-komennon (kirjoita tekstikenttään :chooser), jolla voit helposti listata ruudullesi kaikkien huoneessa olevien habbojen nimet ja valita listasta hahmon nimen perusteella. Furni-komennolla (kirjoita tekstikenttään :furni) saat listan kaikista huoneessa olevista tavaroista.

VIP-sisäänpääsyMuokkaa

Habbo Clubin jäsenenä pääset nopeammin sisälle täpötäysiin julkisiin tiloihin kuin ei-klubilainen. Se on kiva etu vaikka vain jo julkkisvierailuja ajatellen.

Lisää tanssityylejäMuokkaa

Klubilaisena laajennat tanssitaitojasi. Habbo Clubin jäsenenä voit tanssilattialla valita tyyliksesi tanssia Hab-Hobin lisäksi kolmesta muusta tanssityylistä, jotka ovat Pogo Mogo, Rollie ja Duck Funk.

Omat klubitilatMuokkaa

Klubitiloihin pääsevät sisälle vain Habbo Clubin kuuluvat Habbot.

Enemmän kavereita Muokkaa

Tavallisella Habbolla voi olla kaverilistallaan korkeintaan 200 kaveria. Kun olet Habbo Clubin jäsen, sinulla voi olla 600 kaveria listallasi.

Lisäyksiä Habbohomeen Muokkaa

Kun olet Habbo clubin jäsen, voit käyttää hyväksesi koko habbohome-sivun. Saat myös myös 3 uutta taustakuvaa ja 2 uutta vimpain-tyyliä (HC Söpö ja HC Scifi).