FANDOM

Suositeltusivu1

Tämä on suositeltu sivu.

Bannerimatic

Habbomaticin banneri

Habbomatic on vuodesta 2003 toiminut Habbo Hotellin virallinen fanisivu, jonka omistaa Vanhanen. Habbomaticin sivulta löydät mm. viimeisimmät Habbo-uutiset, ison kattauksen artikkeleita, oppaita Habbo Hotelin mukavaan ja turvalliseen käyttöön, grafiikkaa ja paljon muuta materiaalia jota pyritään päivittämään mahdollisimman nopeasti.

Habbomatic tunnettiin ennen nimellä Kriisipalvelu, mutta se muutti nimensä Habbomaticiksi vuoden 2006 kesänä. Habbomatic opastaa myös sivujen lisäksi Habbo Hotellin käytössä itse sisällä Hotellin yksityisissä huoneissa.

Historia Muokkaa

Kriisipalvelu sai alkunsa vuoden 2002 lopulla, ihan vain päähän pistosta. Toimintaa alkoi tuolloin pyörittää nykyinen Habbo Staffilainen -Elukka-. Kriisipalvelun nettisivuista ei edes ollut tuolloin tietoakaan, vaan ideana oli pitää suosituimpien yksityishuoneiden listalla päivystyshuonetta.

Vieraina päivystyshuoneessa oli usein aikaisemmin Habbo Hotelia valvoneita Hobbia, jotka vastailivat kävijöiden kysymiin kysymyksiin. Kuitenkin kaikki kiva loppuu aikanaan..

Elukan lopetettua Kriisipalvelu, mukaan tupsahti nykyinen Habbo X nimeltä -Holy- ja hänen edesmennyt Habbo Help sivustonsa, joka oli tuolloin Suomen Habbo Hotellista kertova turvallisuuspainoitteinen fanisivusto. Habbo Helpissä vanhasen tehtävä oli vain pyörittää Hotellissa Kriisipalvelua omin päivystäjiensä avuin. Pitkään toimettomana ollut vanhanen sai potkut sivustolta ja alkoi jatkaa palvelun pyöritystä omin voimin.

Vuoden 2004 loppu

Vuosi 2004 meni aivan normaalisti ja parikin tapahtumaa saatiin järjestettyä, esim. Kriisipalvelun Turvallisuusgaala, jonne jopa saapui muutama tapahtuneesta kiinnostunut habboilija. Ylläpitoon liittyi useita uusia jäseniä, kuten Synkroni, Sephirossa, SirHamsterPepa, Teme90 ja Partikkeli, jotka ovat jo kaikki ottaneet hatkat ja lähteneet omille teilleen.

Kriisipalvelu sai myös tuolloin virallisen sponsorin, Rackglobalin [1], joka tarjoasi kriisipalvelun webhotellin. Rackglobal on menestyvä webalan yritys, joka myy webhotelleja, domaineja ja muita webpalveluita niin yksityisille henkilöille kuin yrityksillekin.

Vuoden 2005 alku

Vihdoin koitti uusi vuosi ja uudet kujeet! Kriisipalvelu avasi kuvagallerian ja harvoin Habbo Hotellin fanisivuilla nähdyn chatin, jotka eivät kuitenkaan saavuttaneet mitään suurempaa suosiota, joten ne poistettiin. Vuoden alussa päivystystä muuteltiin ja Kriisipalvelun alaisuuteen liittyi Cekondin omistama "Habbo Help - Habbo Neuvonta".

Kesä - 2005

Huh hellettä. Sateisia ja lämpimiä päiviä vieteltiin lähes koko kesä, ilman minkäänlaisia päivityksiä . Tästä syystä kävijämäärätkin ovat tippuivat noin 50 kävijään päivssä.

Syksy 2005

Syksy toi tullessaan aivan uusia tuulia ja ihan kuin rukoiksiimme olisi vastattu. Päivitykset alkoivat jälleen ja kävijätilastotkin hiljattain kohota. Lisäinnostusta sivujen ylläpitämiseen ja jatkamiseen toi Kriisipalvelun valitseminen Habbo Hotellin viralliseksi fanisivuksi. Tämän ansiosta kävijät ovat lisäntyneet huomattavasti.

Keväällä - 2006

Kriisipalvelu muutti tuolloin ulkoasunsa nykyiseen vihreä-sininen-harmaa väriskaalaan.

Kesä - 06

Vuoden 2006 kesällä Kriisipalvelu -nimi sai poistua ja tilalle otettiin Habbomatic. Tämä muutos lisäsi kävijöitä, joten habbomatic koki, että nimenvaihdos oli oikea ratkaisu.

Linkit Muokkaa