FANDOM

HW hpsaea

Hpsaea on aloittanut habboilun vuonna 2005 (3.5.2005). Hän on ollut koko ajan samalla hahmolla. Joskus tosin hän on tehnyt toisenkin hahmon mutta jättänyt sen. Tavaraa alkoi heti alusta alkaen kerääntyä paljon. Ensimmäisen kerran Hpsaea lopetti Habboilun vuoden 2005 heinäkuussa ryöstön takia. Hän kuitenkin palasi jonkin ajan kuluttua. Sen jälkeen hänet on ryöstetty vielä kerran, vuoden 2006 elokuussa, jolloin Hpsaea menetti hänelle todella tärkeät virtuaalilemmikit: Tikru, Tinja ja Bonfire.

Hpsaea kertoo: "Murruin täysin toisessa ryöstössäni. Kaverini laittoi viestin: Miksei sinulla ole huoneita? Vastasin että totta kai minulla ne on, sinulla on bugi. Huomasin itsekin karmean asian - huonelistani komeili tyhjänä. Lopulta vain hyväksyin ryöstöni ja kaverini tukivat minua, sillä meinasin taas lopettaa! Habbolemmikkini ovat siksi niin tärkeitä, että en saa omaa ja oikeaa ja ne olivat eläneet niin kauan. Niihin kiintyy." Hän on vaatimaton ja hullu, siksi hän usein saa hassuja sanoja, lauseita ja mottoja.

Oikeassa elämässä hän on ujo, hullu, rohkea ja huumorintajuton ja huumorintajuinen. Hän omistaa Habbo-Sanomat, HabboMainonnan ja Verikokeen.

Verikoe on vanhan Habbon villitys, jonka Hpsaea huomasi Pulikerhon sivuilla ja päätti kokeilla Verikoetta uudestaan. Suosio ei ole ollut kovin hyvää.

Hänen tärkeimmät kaverinsa ovat DJ-Spyroo ja tonza12..